понеделник, 3 май 2010 г.

Scotland vs Australia

За да дам още едно рамо на снукър вълната преди тя да се разбие в шотландските или австралийските брегове, ето я и последната новина за тази вечер:

Греъм Дот (Шотландия) 11 - 12 Нийл Робъртсън (Австралия)

Финален сблъсък за световната титла. Тази вечер се играе на кръв до излъчване на победителя. Срещата може да продължи до 3:00 или 4:00 сутринта, така че утре ще е един много дълъг и заспал ден за мен...

EDIT: (04.05.2010, 09:00) Краен резултат:
Греъм Дот (Шотландия) 13 - 18 Нийл Робъртсън (Австралия)



Дот:

Робъртсън:

2 коментара:

  1. Бях за Оузито през цялото време, но накрая ми стана жал за Дот :( Особено като се има предвид трагичната му история :( Дано спечели другата година :)

    ОтговорИзтриване
  2. Заслужава го, а и е от този тип играчи, които като сгрешат при удара и емоцията им се изписава на лицето. А Робъртсън има една физиономия за всяка ситуация: "Няма ме, в Русия съм!". Това е като Питър Крауч да вкара на Сити и с каменно лице да се прибере в съблекалнята, докато аз през това време едва не продъних матрака от кеф. :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.