вторник, 4 май 2010 г.

Ананд яде топалката

След като водеше в резултата с 4:3, днес Ани развя черното знаме и отново доведе нещата до паритет при оставащи четири партии с по равен брой излизания с белите. На 56-тия ход той изгуби интерес да доиграва при очертаваща се проходна пешка за Веско, който отново изцяло имаше инициативата.


Утре е почивен ден за шаха. Някои ще спят до късно, други ще работят, а аз - както и днес - най-вероятно ще правя и двете. Въпреки това усещам, че наближават лежерни дни за изнуреното ми от спортни събития тяло, затова и духът ми е на ниво и, ако не ме болеше този зъб, сигурно щях да седна и да нахвърлям на хвърчащ лист от тетрадка отдавна човъркащата ме нова теория за еволюцията и приръста в популацията на гренладските китове. Но тъй като си нямам на идея за какво говоря, ще отида да си отворя един компот, за да подобря нивото на кръвната си захар, а вас оставям в плен на великият Джон Лорд.

5 коментара:

  1. Веско, Веско, Веско! *cheerleading*

    Оспорван двубой, при това равновесие на силите мисля, че трябва да се намеси външен фактор, който да наклони везните в едната посока, т.е. аз. Може да спретна един молебен или ритуал за победа над враговете на Веско. xD

    ОтговорИзтриване
  2. Злите сили обикновено са по-отзивчиви, затова предлагам да е ритуал с жертвоприношение!... :)

    ОтговорИзтриване
  3. ама съм много зле. Чак сега разбрах за новия ти блог :D честит! добавям го в блогрола:Р и ще те чета вече:)

    ОтговорИзтриване
  4. Имаше една реклама, но там ставаше дума за гаджето: "ново, ново... че то като старото!..." :)

    С други думи, колкото и онова става за четене, толкова и това... Ама като ти се четат небивалици...

    ОтговорИзтриване
  5. Е, небивалици, 'айде сега:) Много интересно се е получило с рисунката на Мерилин в двата блога. Иначе по-добре небивалици, които ти правят хубав деня, отколкото затъпяване пред монитора с небивалици в скайп, например. Е затова се радвам на блоговете:)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.