петък, 15 април 2011 г.

Блогоуказател на блогорожденните блогодни

05.01.2009 - За много години! (като за начало) (Ирония Идиотова )
12.01.2010 - Първородно (DSdiva)
25.01.2010 - Здравей, свят! (Sky mender)
25.01.2010 - Встъпително (Lu)
27.01.2010 - Необмислени желания (Nightwish El)
30.01.2011 - Слънце и ... лед (d_r_watson)
05.02.2010 - Как урината станала по-скъпа от златото - Бил Брайсън (Lammoth)
15.02.2007 - Evergrey (angie)
22.02.2010 - Antichrist (2009) (Иво)
25.02.2010 - Това наше нещо... (Nostromo)
28.02.2010 - Пролетно... (Milenka)
04.03.2007 - “КЪЩАТА НА МУЗИКАТА” - брой 17 (Svetly)
08.03.2009 - Еми това е... (Lu)
16.03.2010 - Добре дошли и на моя...Прощъпулник! (Preslavski)
27.03.2008 - Под сянката на дима (Светла)
28.03.2009 - KISS (frog'n'roll )
30.03.2009 - totenlicht in da net.. (totenlicht)
31.03.2009 - За онези лекари - истинските! (Omnia)
01.04.2008 - Удоволствието да си пенсионер (diandra)
01.04.2009 - Черни проблясъци (Блага)
05.04.2010 - „Истинско” 3D за трейлъра на “Resident Evil: Afterlife” (Дринов)
13.04.2008 - Вертикално (Le Grand Elf)
29.04.2010 - DIO - Holy Diver (Nightwish El)
21.05.2009 - Ревю: Star Trek (Cinemascrotum)
22.05.2009 - НАЧАЛОТО (Зори)
16.06.2010 - (Don`t) Say Goodbye (Точка)
28.06.2007 - Жена (Nadinka)
30.06.2007 - Първият път... (Bla)
24.07.2010 - Грабни мига (Svetla)
27.07.2009 - Щастие (Lita)
29.07.2006 - Friendship (Lili)
02.08.2009 - За жените и още нещо /размисли/ (Руми66)
03.08.2010 - Открит е нов спътник на спътник на Слънцето (Псевдоучени)
23.08.2010 - Чисти бели листа със стари черни знаци (Ikaria)
31.08.2009 - Робърт Рандал (Val)
03.09.2008 - Metallica - Death Magnetic (Ангел)
14.09.2007 - Back we are (Silentium)
25.09.2009 - За всяко нещо си има първи път! (Ondine)
29.09.2010 - Hellow World! (Иван)
05.10.2010 - The Expendables (GFOXXX)
19.11.2010 - Здравей, свят!!! (Влади Неколов)
23.11.2009 - Think about it… (Nadinka)
26.11.2009 - Варна - Гьокчеада - Истанбул - Варна (kathryn)
31.12.2008 - Какво празнувахме в новогодишната нощ? (Krizt)


Бях обещал да подготвя (ответна) изненада, та резултатът е горния и той маркира датите, на които определени блогъри ще тръпнат в очакване да си отговорят на въпроса какво ги очаква.

Та това е основата. В нея не са включени:

http://bungleisinthejungle.blogspot.com/ - bungle (офлайн, незнайно защо?!)
http://lrll.wordpress.com/ - Dreamfall
http://livtn.wordpress.com/ - Лили
http://alfredpacino.blogspot.com/ - Val
http://dzver.com/blog - Dzver

защото нямат навигация за старите си постове, така че да си кажат, или пък някой да ги издаде доброволно. Сигурен съм, че съм пропуснал други блогъри, но нека не ми се сърдят - веднага ще ги сместя и черпя по бира или по компот, а няма да ги връщам, ако пият и минерална вода.

EDIT: Целият списък в xls-ка табличка.

43 коментара:

  1. На мен нещо ми се губи един 14-15-ти април и съм убедена, че знаеш за какво иде реч.

    Целувки, Ностро, за дупките в календара ти, които прекалено много се осланят на дупки в паметта ни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ностро, аз ли спЪ още или ти скромно си се пропуснал веднъж?
    Понеже днес не се работело, мога цял ден да ти вися на врата (в блога имам предвид) и да разучавам първите стъпки.
    Изобщо не съм подстрекател, обаче ако не те мързи много и ако си признаят, естествено - сложи в таблицата и личните р.д.-та, та да има повече поводи за честитки и наздравици. :)
    (моя няма да ти го кажа пък! :Р~)

    ОтговорИзтриване
  3. Какво ме очаква ли ? След Робърт Рандал идва ред на Гуидо Арджентини :)

    http://www.lady.ru/soblazn/Эротика/Эротика-Гвидо-Ардженти

    ОтговорИзтриване
  4. Ама НИЩО не споменаваш за рожденния ден на друго едно НЕЩО.;)
    Е, нищо, то и без това идвам с празни ръце. Поне нещо да носех, засрам :(

    Но пък добре си ни из(б)ложил надлъж и (като) на панаир. Всеки луд с номера си. Така, рожденната дата.:))

    ОтговорИзтриване
  5. Нарочно го правиш! Все аз да съм на ред...
    Не можа ли толкоз да почакаш две-три седмици?
    :)

    ОтговорИзтриване
  6. Сложи един съновник и народни рецепти срещу подагра и можеш да издадеш книжка тип "Вечен Календар". Всъщност можеш да направиш тълкуване на captch-aта + рецепти срещу спам и тролове и ще може да издадеш "Вечен Блог Календар". :)

    ОтговорИзтриване
  7. "Затова и си избрах това малко парче незастроена площ в задния двор на съседа, в което съвсем безнаказано да изхвърлям отпадъците си, които надявам се ще ви доставят поне малко от отрицателната енергия, която ежедневно облъчва сетивата ми"- на 15 април май беше :))
    Ето това събуди любопитството ми и бях зарибена.
    Ностро, нищо не ти убягва, разкрити сме :))
    Направи дисекция на едно същество и то престана да коментира, дано сега не откажеш някой/я да пише.
    Аз от срам се завирам в миша дупка :((
    посрамена

    ОтговорИзтриване
  8. Жената не помни
    дати
    само факти
    щом е съблечена
    някоя
    тайно се готви
    със средства
    непозволени понякога.

    ОтговорИзтриване
  9. вече съм блогър-ветеран :) На годинка и два месеца!

    Кой има най-скоро рожден блогоден?
    Кой ще черпи уиски? А?

    ОтговорИзтриване
  10. Аз можех и да си спестя (проспя̀) няколко "Н"-чета в заспалия ми сутрешен коментар, ама нищо. Нека да има нещо...

    И уискито с ядки, нали?:P

    ОтговорИзтриване
  11. Уууу, верно бе, Ностро, днеска е празник на блога! Честито! Едва сега разбирам защо се е появил този надпис на една скица на шефката. :D

    ОтговорИзтриване
  12. Верно има рожден ден :)
    Женски дрънканици ;)

    ЧЕСТИТ ДЕН НА БЛОГА !

    ОтговорИзтриване
  13. ихууууу. ихааааааааааа. Ностро има блогоден! Предлагам да му вземем общ подарък! Дайте всички да си съберем обувките и да ги тестваме върху задника на Ностро :D Какво ще кажете?

    Или друг подарък - да му поръчаме робиня-нимфоманка от Индия? Да му подарим шах с неприлични фигурки,а, какво ще кажете? Фланелка на италианския национален отбор?

    Други идеи?

    ОтговорИзтриване
  14. Ламоте, тези дни му пратих авансово един специален голям компот от сливи и много му хареса. :D Щял да си го консумира сам и сигурно вече го прави, щом никакъв го няма.
    Ако решите нещо, ще се включа чак след няколко дни, а обувките си (с прилични токчета) мога да ти оставя още сега - да тестваш вместо мен. :D

    ОтговорИзтриване
  15. Аз ще му спретна един фойерверк !
    http://28.media.tumblr.com/tumblr_l21zwaM50T1qzes6fo1_500.gif

    ОтговорИзтриване
  16. Папарак такъв :)
    Ама с моята Шматкология има недоразумение.Ще изясня.БлогРД -то го отбелязвам на 29.07, поради защото другите публикации им сложих датата, на която са създадени , ама са публикувани след 2006-та.Та да знаеш : 29.07.
    Колко съм скромнЪ ;)
    Благодаря ти,че си ме включил в рожденик-календаря :)

    ОтговорИзтриване
  17. Хм...ама то всичко пак било подвеждащо значи..пууу чета през ред!!!Ти кво, скри ли се?Ми партито, балоните с хелий и после снимките??А , така не може!!!ЧБР ;)

    ОтговорИзтриване
  18. Ностро, много измамно така се замаскира :))
    честито да ти е, обещавам да ти открадна един компот от кокосови орехи, да ти напомня за нимфоманките :)

    ОтговорИзтриване
  19. И още един подарък от мен :))
    Мегакултовата книга на Ориана Фалачи- "Един мъж"
    http://book-on-corner.blogspot.com/2011/04/blog-post_07.html

    ОтговорИзтриване
  20. Не е честно да вдигаш всички на крак, а да си мълчиш за теб. Честит Блогоден!
    Има и малко грешка при мен. Всъщност първият пост е от 31.12.2008г, но през първия месец триех и качвах наново, така че е пълна каша. Даже първият пост- Малко празни думи, сега май е втори. Или пък началото е 15.02.2009г, когато престанах да трия и да правя промени.
    Май и аз се обърках вече:)

    ОтговорИзтриване
  21. Ей, за малко да останеш неразкрит... :D Честит Блогоден! :)

    ОтговорИзтриване
  22. Веднага разсейвам едно съмнение - човек има само един рожден ден. Знам, че е тъпо, винаги ми се е искало да имам поне пет-шест, щях да съм нещо като GSM-номер с няколко SIM-карти, но... шибан живот. Затова логично стигаме до извода, че блогърът, като вид хуманоид с претенции да минава за клонинг на човека, логично би трябвало да има само един рожден блогоден. Това, че си е народил блогодеца, не му пришива нови рожденни дни, освен че в този случай може да мине за татко/мама на рожденник, т.е. да има привилегията да готви и чисти кочината след купона. Късметлия! Ако някой не го устройват фактите, нека си направи 365 блога, ама и да ме кани всеки ден на плюскам и пляскам. :D

    Разбира се, горното правило не важи за Ел, защото тя толкова дълго и старателно ни заблуждава, че е две различни личности, че всички останахме с пръст в уста, като разбрахме, че няма да ходим на два рожденни дена. Тъй че на 29-ти сте канени на рожден блогоден в Бургас. Ще си отпразнуваме като за двоен празник, затова започвайте да трупате мезетата, а аз ще наизвадя няколко буркана на слънце, че по-бързо да ферментират. :D

    Скай, за теб не съм се и съмнявал, че ще надушиш какво се крие зад датата на поста ми. Ама съм сигурен, че догито ти е помагало в изравянето на заветния кокал. :D ;*

    Точе, не знам днес къде не се е работило, но съм сигурен, че където и да е било, на света e нямало по-хубаво и приятно мястенце. :( На мен ми се разхлопаха гайките, а вчерашният къртовски копи-пейст труд, ми се стори като песничка за лека нощ пред главо- и гъзоболията днес. Колкото до личните РъДъ-та, понеже са част от конфиденциалните ЕГеНе-та, ще си ги спестя. В едит-а горе прилагам табличка, която можеш да ъпдейтнеш по свой образ и... желание. После да я споделиш, ей! :)

    Вал, заради тебе пак ще имам мокри сънища, ей! Сигурно ще се преплитат и с джало елементи. :D Но защо криеш рожденната блогодата на другия си блог? Ще ме накараш да тръгна пост по пост да я търся, ще се нагледам на голи каки, и после няма да мога да спя цяла седмица. :D Гифчето случайно да е от Марни, а? :)

    Аааа, Миленке, знам че криеш зад гърба си цистерна с шуменско тъмно! Стига де, дай малко и на мен! :D

    Ел, ттттттц! :))))))))

    Лу, готово, записах си го при останалите ти съвети за печалбарство. :D Бизнес-логиката ти винаги е била непогрешима и е радостно, че в голяма част от случаите клони към изпразване джобовете на лековерните потребители. Работиш в бТВ, нали? :D

    Диандра, "съществото" си коментираше и след мен, тъй че не заслужавам да се окичвам със заслугите, но и много се надявам да не ми се налага да го правя в случай с някой друг. Тъй че вън от мишата дупка, ааа! :D

    Анджи, вие четиримата, плюс Лили от Шматкология и Светли (която има блог чак от 2002-ра, по което време аз още съм лапал мухи) сте ветераните. Да ни поканите на сватабата, ей! Ти сигурно знаеш, откога е блогспотския блог на Вал? :)

    Руми, дрънканици, дрънканици, ама ние с Ламот като чуем за събличане и сме първи пушки! :D

    Ламоте ве, чу ли нещо за разсъбличане? :D И стига си ми организирал купони с неприлични подаръци. Заради теб събрах 20 календара с Моника Белучи по без бельо, на пък! :P :D

    Ел, ма много им се спи на тия двечките. Аз, след такава прозявка, моментално съм в страната на сънищата. :D

    Блага, :5а (преведи си го на твоя блогоезик). :D

    Лили, аз? Папарак? И го казваш ти?! Е, това из под твоите публицистични пръсти си е жив комплимент. :D Датата, разбира се, е редактирана. :)

    Миднайт, само такъв компот не бях опитвал. Ако ми хареса, ще си навлечеш главоболията да ми задигаш и още. :D

    Владо, какво ще кажеш да си стиснем ръцете на 31.12.2008? :D

    Ангеле, да ти се връща. :D

    Ида, Блага, ида! :D

    ОтговорИзтриване
  23. Другият блог е от 2007год. Отгоре имаше една лента за докладване на нарушения. Eдин прекрасен ден Гъгъл ми съобщи че блога е спрян - някой здраво беше кликал върху въпросната лента. Писах на Жоро Пентаграм и той ми обясни как да махна лентата и да пиша до Term and Services на Гугъл. След едноседмично чакане отговор не получих. За два дена с мощен копи - пейст създадох огледален образ на ХРАМА след което изтрих завинаги стария блог.Това е.

    ОтговорИзтриване
  24. Ей, няма ми правиш пипалата писарушки ;) Ще си сборим блоговете да знаеш :)
    Баси...ми ако нямаше хора с блогове??? /чак се замислих/

    ОтговорИзтриване
  25. Тогава Анджи да подкарваме сватбарското настроение .:)От сайта на Стереомууд :D
    http://www.stereomood.com/activity/balkankan

    ОтговорИзтриване
  26. Вал, аз си разкарах лентата, защото ме дразнеше. Не че, който иска, няма да намери начин да ме докладва, но пък и още не съм си стартирал инициативата с публикуването на ретро софт порн, тъй че засега съм в относително безинтересен на религиозните фанатици. :D
    И все пак някаква по-конкретна дата за РД-то можеш ли да кажеш?

    Анджи, има за какво да сте горди с блогодецата - пакостите са признак за изобретателност. :D

    Лили, то и да имаше хора с блогове, като няма блогове с хора, които да ги четат и коментират, полза никаква. :D Кога ще си сборваме блоговете? ;)

    Ехааа, Вал, къде е Фроги да рипне, запее! :D

    ОтговорИзтриване
  27. Малко "на патерици", ала от СЪРЦЕ - честит БЛОГ-ден, мили НОСТРО!!! бъди все така вдъхновен и вдъхновител, и зареждай всички ни със слънчево настроение -поздрав:D И с извинение за подвеждащата информация, моето блогпространство се роди на 4 март 2007 (с публикацията на сценарий на "Къщата на музиката"), защото ми писна да минават само като ефири и никой повече нищо да не знае за тях. Текстовете ми от предишни години са публикувани в списание "Екран", пускам ги тук - и понеже винаги съм искала да пътувам във времето, ги премествам - хехе :) И сега да издам Дрин-сан - първата му новина е от 5 април 2010, и съвсем наскоро имаше празнуване на годинка ;) МНОГО-МНОГО теми за разнищване ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  28. Честито блогодение на патерици и счупени крака ;):Д
    Продължавай все в същия дух да издаваш, кой кога трябва да черпи,че да не се измъква ;):D

    Сamo aЗ ли не виждам торта тук? ;):D
    ДеЙ тортата,Ностро!:P:D

    Ondine

    ОтговорИзтриване
  29. Ностро, Честит Блогоден и от мен! Нещо "на патерици" е честитката, но Всевиждащото ти око моля да ме извини. Тези дни нещо сам се "омагьосах", та съм пропуснал това важно събитие!

    Много специални поздрави !!! :)

    ОтговорИзтриване
  30. Лудоооо! ;)
    Честит рожден ден на блога ти! С пожелание за много вдъхновяващи простотии, както ги наричаш, занапред, уекинко по- редновно писане/ да се приема направо като редовно / и продължаващо очарователна самоирония :)

    Бай дъ уей, къде си ме изтипосал бре? Не празнувам никога рожденни дни на блога си, това сериозно. Некъв шанс да ме разкачиш от този списък? *трепкам с мигли с чаровна усмивка*

    ОтговорИзтриване
  31. Не си прав, Ностро, рожденият ден не е един, а е според осмотрението.
    Имах една позната, влюбена в бивше мое гадже, дето в продължение на месец, всяка сутрин ми се обаждаше, за да ми каже, че се е родила /не ме питай защо и какво е искала да ми каже, така и не разбрах :)/ Хората са едни от най-странните животни на планетата :)

    Аз напр. имам летен и зимен рожден ден и летният, по-ми е кеф да си го празнувам :)

    Добре, че си пръкнал и това блогоотроче /пък си и плодовит :)/, че и то да ме радва :)
    ЧРД, на блога ти Ностро!

    Този път, наистина без връзка се сетих за един виц, ама не мога да не го споделя :)


    Където види вълкът заека в гората и опппа... го ебва.

    Поизмъчил се зайо, едвам вече върви, отишъл да се оплаче на лъва.

    Лъвът понеже бил строг и справедлив, повикал вълка и го помолил пред неговото царско присъствие да се разбере със заека.

    Вълкът обаче се опънал:
    - Без онождане, нема да стане, царю!

    Заекът проплакал и помолил поне за нек'ъв ред.
    Накрая, вълкът склонил и двамат със заека си стиснали ръцете, преебаването да става само в сряда и петък.

    Минали няколко дни, дошла срядата, вълкът ебнал зайко, после в четвъртък пак, и в петък също... в събота,в неделя...

    Ядосал се заекът, възпротивил се:
    - Защо бе вълчо, нали се разбрахме само в сряда и петък да ме поебаваш... Кво става сега! Кви са тез простотии, бе!?

    - Верно е - отвърнал вълчо, - разбрахме се, ама като го натопорча, та спирка нямам! Вземи един тефтер, почни да пишеш тез' дни, дето съм ги нарушил, после наведнъж ще ги приспаднем, та и ти ще си починеш.

    Съгласил се зайко, кво да прави!

    След месец, минава лъвът и гледа заека седнал на един камък, около него фърчат листа... тетрадки... тефтери, мамата си ждаса!
    - Кво става, бе зайко, как вървят нещата с вълчо?
    - Мани, мани, не стига, че ме опъва всеки ден, ама и така съм затънал в бюрокрация...


    ;)

    ОтговорИзтриване
  32. Сега вече мога спокойно да се/и пенсионирам /блога и да си заплитам косите/очите по които блогинки и блозлинки си пожелая :Р
    Освен това ще се нареждам вече на чужда трапеза, било то и едва на третия ден от пиршеството :D

    Отивам да сънувам бъдещето с ...широко затворени ...крачета :D, за да крача с малки про/стъпки и да не остарявам прекалено бързо :Р

    ОтговорИзтриване
  33. И какво стана Светле :D
    Вълкът постоянно държи питона натопорчен :D
    http://www.taschen.com/pages/en/community/video/21022.the_big_penis_book.htm

    ОтговорИзтриване
  34. Ех, Светли, мерси, ама стига сте ми честители незаслужено, че започнах да се чувствам неудобно. :) Разбира се, поздрава на бръмбарите няма да го откажа - любима тяхна песничка. За РД-то на Кино операция мога само да си поръся главата с пепел, че не съм се усетил навреме. Постовете при Дринката са доста сгъстени и често не успявам да отреагирам. Веднага ще ъпдейтна инфотата ви - така или иначе си оставаш ветеран, а постовете ти в Екран са си класа отвсякъде. :)

    Онди, мерси, мерси, ама то и аз не я виждам. Остаряваме явно. :D

    Магьоснико, мерси, ама що ме оставяш в небрано лозе да ти търся собственоръчно блогорожденната дата? :D

    Омни, абе ти може и да не празнуваш, но ниe ще те празнуваме. :D Естествено почерпката остава от теб. :D И като ще си говорим за редовно постване, я си погледни "гредата в окото". :D

    ПХАХ-ХАХ, Светле! Ей тва е сатира на съвременното общество - не стига, че ни ебват, ами и документацията около ебването трябва сами да си я попълваме. :D Нали ще ни поканиш на летния си рожден ден?

    ДИве, пенсията е само прелюдията към Големият купон. В този смисъл да разбирам, че ни каниш, нали? Не отричай, знаем, че ще готвиш адски вкусно! :D

    Вал, виждам, че пак християнска литература четеш. :D :D

    ОтговорИзтриване
  35. Понеже бях в прованса, си казвам сега! :) 05.04.2010. И няма да откажа бира! :)

    Съвсем скоро ще празня вече отминалия чрд и ще се радва да видя някои от вас! :)

    ОтговорИзтриване
  36. Ee гледам и мачове :)
    Намерих си филмчето за Джорджи :D
    Best
    http://www.megaupload.com/?d=58UGP6RL

    ОтговорИзтриване
  37. Дринка, Светли вече те издаде. :D И като казваш прованса, вероятно имаш предвид селското ни кино в Шумен. Знам, невероятно е, с вградена 4D технология, спомагаща през зимата се усеща студа от екрана, така че да ти замръзне задника. :D
    Гледай празненето (на празника) да е някъде по черноморието. :))

    Вал, дръпнах го, ама едва ли скоро ще го гледам. Особено предвид факта, че ман(аф)честър юнайтед в момента са ми адски противни...

    ОтговорИзтриване
  38. Ха, няма ме.
    Обичам да е лично!

    ОтговорИзтриване
  39. MadWizard, аз обичам тъмна бира с пържени картофки!

    GFoxxx, съмнително...

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.