четвъртък, 27 януари 2011 г.

Седемте чудеса на Ел


1-во чудо: "ЕЛипетските пирамиди на Марс"
Когато преди повече от 3 хиляди години дядото на Ел построил елипетските пирамиди, той изобщо и не предполагал, че един ден блогът на неговата внучка ще засенчи тяхното могъщество. Ел има дарбата дори и в пустиня, използвайки само подръчни средства, като пръсти, да издига много по-стойностни неща, отколкото са няколко хиляди каменни блока наредени един върху друг.

2-ро чудо: "Висящите картини на Ел"
Всеки, който е посещавал блога й, ги е виждал. Ежедневно туристи от най-далечни кътчета на света идват на крак, за да се порадват на спиращите дъха й картини. Специалистите предполагат, че тя крие още много от тях в пещерата си, която е и следващото чудо на Ел.

3-то чудо: "Храмът на Ел в Елес"
Или "земният дом на боговете", както е описан от древния историк и философ Филостромо. Той отдавна се слави и като дом на книгите и знанието, които навремето боговете свидно пазели само за себе си. Разбира се, епохата на боговете приключила доста бързо, когато Ел разбрала какви ги вършат и в гнева си за нула време им разгонила фамилиите по седемте посоки на света - изток, запад, север, юг, северо-юг, изтоко-запад и особено на изток от Рая.

4-то чудо: "Статуята на Ел пред кметството в Ламотхландия"
Кой не е ходил в страната на ламотите и кой не е виждал изящно изваяната статуя на Ел! Тя е дело на неизвестен ламотхски скулптор и символизира характерните за Ел черти - откритост и общителност, с които тя неусетно поробва сърцата на блогъри и читатели от цял свят.

5-то чудо: "Мавзолеят на Ел"
Още определян като "кухнята на Ел", където тя прави своите тайни специалитети, като сушен плъх на простир и компоти от комбълки на плъх. Рецептата й за пържоли със сос от гъби се пази в най-строга най-тайна. Самата Ел има запрещение да я казва и дори е подписала клетвена декларация да не си отваря устата, освен ако не смята да яде.

6-то чудо: "Родоската Ел"
Статуята на родоската Ел била 70 лакътя висока и навремето се смятало, че изобразява бог Х'Елиос, но когато измамното "Х" отпаднало от името в следствие на нежелание на древните народи да продължават да си кривят устата, всички осъзнали, че това е Ел, която като слънце и до днес продължава да огрява родното блогопространство.

7-мо чудо: "Фарът на Ел"
Фарът на Ел, построен от древния архитект Нострат (да, наистина така се е казвал), за което получил в брой 800 таланта (в днешни пари има-няма една пържола, която между другото той така и не опитал, защото същата много бързо се шмугнала в една дупка в стената) и до днес продължава да хвърля светлина от знания сред псевдонеуките блогъри. Ориентирайте се по него от тук.

Честита годишнина на блога ти, Ел!

22 коментара:

  1. С моите камъни по моята пещера, заговорници такива!
    :)

    Благодарско, Ностромо! Ако не беше ти, моят фар нямаше да свети.
    Знаеш, че съм адски несръчна и не умея да насоча пустите му светлинните вълни без твоите навигационни съвети.

    Понеже си с връзки - Храмът на Ел е отворен за теб по всяко време на денонощието. Можеш да взимаш книги, ама да ги връщаш навреме, че ги следя като хрътка!
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. Оффф, пак с грешки пиша...ама толкова съм развълнувана!

    ОтговорИзтриване
  3. Йеее, имам достъп до библиотеката на Ел! Ох, най-после! :D

    Ел, взимал съм уроци при най-добрите марсиански спринтьори за последните 3 хилядолетия. След посещение в библиотеката ти, ще ме видиш как се отдалечавам в неизвестна посока със скорост близка до светлинната, натоварил няколко чувала с книги. Е, като ги прочета, ще ти ги върна. Ама като ги прочета, а, както е известно, аз чета по една-две книги на година. :D

    А сега успокой хрътките и продължавай да постваш, че всички тръпнем в очакване. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ностро, главатарю на заговорниците, кога успя и пост тук да напишеш?! Ако си открил начин да спираш времето, кажи си, че да мога най-накрая да се наспивам без да закъснявам за работа.

    Ел, искай му оторизиран достъп до неговата библиотека, че днес няма как да ти откаже.

    ОтговорИзтриване
  5. Хах! Без думи просто! Скай, първо, недей да бъркаш техническият изпълнител с ръководния кадър. И второ, признай си кой всъщност задейства съзаклятническият блогомеханизъм, за да не се обърне домашният ти цербер срещу стопанката си! :D

    А за намирането на време, по часът на поста ще ме познаете. :D Ама то и един нескопосан пост. То пък и един час. Чак се чудя как се сдобих с пропуск за библиотеката на Ел. *thinking*

    ОтговорИзтриване
  6. Ей, хора! Вие заради мен не сте спали!
    Бива ли такива неща да ми тежат на съвестта!

    Ностромо - достъп имаш между 25:13 и 27:01.
    В другото време пускам змиите да гонят Лаокоон и синовете му в кръг около храма.

    ОтговорИзтриване
  7. Аз пък искам достъп до библиотеките и на тримата по-горе. :) И на още един-двама, разписали се в "Мистериите".
    Ако повярвам в Дядо Коледа и ако той е телепат (и съответно Снежанка - телепатка), дали ще ме огрее към края на годината? :)

    Ностро, благодаря ти за изчерпателното четиво. Отдавна имах съмнения, че Ел е едно комплексно чудо - поради факта, че е второто русо и умно, на което попадам в некраткия си живот.

    ОтговорИзтриване
  8. Ел, кви са тия хандбални резултати дето ми ги пласираш? :D И Лаокоон и синовете му нямат ли си друга работа, че са тръгнали да си играят със змиите! :D

    Точ, няма за какво да ми благодариш. Просто сведох истината черно на бяло. :) А Дядо Коледа вече не е това, което беше. :D

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесо, чудесо, колко да е чудесо, просто направих една ретроспекция на живота на Ел. :D
    Лекувай се от тия грипози със сладолед. Баба ми ми казваше, че от каквото съм се разболял, от такова ще ми ми мине. :D Ама не ми даваше сладолед. :(

    ОтговорИзтриване
  10. 8-мо чудо: "Лифтът на Ел"!
    http://img.zamunda.net/bitbucket/Frozen.LiMiTED.DVDRip.XviD-DoNE.jpg

    ОтговорИзтриване
  11. Анджи, твойта баба с шоколада е по-умна. Шоколадът наистина е много полезен. А и вкусен. :D

    АААаааа, лифтът на Ел! Ама, Вал, той е на създателите на Убийствен пъзел, на който спокойно си заспах. Много скука е акумулирана в него. :D

    ОтговорИзтриване
  12. Аман от навлеци!
    На лифта ще ми се качват!

    ОтговорИзтриване
  13. Разбира се, че не може така! Трябва да имате пропуск като мен. Ако нямате - пеша нагоре, докато ви измръзнат задниците! :D

    ОтговорИзтриване
  14. Не,ние ще я защитаваме! Как ? Като станем картечари :D
    Brothers in Arms:-)
    http://zamunda.net/details.php?id=149823&hit=1

    ОтговорИзтриване
  15. Тествах я още като излезе, но не ме зариби.
    Забеляза ли това? Единицата къртеше. :)

    ОтговорИзтриване
  16. Дааа :)
    Въртял съм демото!
    А на Brothers in Arms два пъти превъртях единицата.Кефеше ме защото беше първата игра на която можеше да управляваш 5 човека взвод.После дойде Батълфилд :)

    ОтговорИзтриване
  17. Аз бих се възрадвал на едно продължение на Макс Пейн. :)

    ОтговорИзтриване
  18. И аз :)
    Но днес съм тъжен - отиде си един мегакултов футболист :(
    Киро Миланов
    http://toross.blog.bg/politika/2011/01/27/pochina-velikiiat-kiro-milanov.674434

    ОтговорИзтриване
  19. Комунист ли е, бой докато му омекне главата. Няма друга оправия.

    RIP, Киро Миланов...
    RIP, Джон Бари...

    Напоследък смъртите наистина идват минимум по две.

    ОтговорИзтриване
  20. много як пост браво. а и поздрави за блога ! много яко местенце !

    ОтговорИзтриване
  21. Мерси, гледам, че и твоят блог повдига много социални въпроси, като моя. :D Трябва да обменяме идеи. :)

    ОтговорИзтриване
  22. с удоволствие :) винаги съм готов за нови идеи и съмишленици :) а колкото до моя блогец (най кривата дума) там изразявам моето мнение по наболели и не чак дотам наболели въпроси по по- разчупен начин. :)

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.